شنبه, 30 شهريور 1398
کد خبر: 11188

کرم تقویت کننده مو، آشنای دولت، منتقد آشنا و تبلیغات به شرط درآمد!

آوینی فیلم: در چند ماه اخیر حجم زیادی از آگهی های تبلیغاتی در تلویزیون را لوسیون تقویت کننده موی بهاره اختصاص داده است. محصولی که با صدای منتقد قدیمی و عضو هیات انتخاب جشنواره فجر سال گدشته تبلیغ میشود و به گفته سخنگوی سازمان غذا و دارو اصلا مجوزی ندارد ولی صدا و سیما تنها با ادعای نیاز به کسب درآمد، آنتن در اختیارش میگذارد.
آوینی فیلم

آوینی فیلم: در چند ماه اخیر حجم زیادی از آگهی های تبلیغاتی در تلویزیون را لوسیون تقویت کننده موی بهاره اختصاص داده است. محصولی که با صدای منتقد قدیمی و عضو هیات انتخاب جشنواره فجر سال گدشته تبلیغ میشود و به گفته سخنگوی سازمان غذا و دارو اصلا مجوزی ندارد ولی صدا و سیما تنها با ادعای نیاز به کسب درآمد، آنتن در اختیارش میگذارد.

رضوی

موضوع فوق انتقاد سیدمحمود رضوی، تهیه کننده سینما که حضور جدی در فضای مجازی دارد را به دنبال داشت و منتهی به جدال قلمی در مواجهه با حسام الدین آشنا، چهره آشنای دولتی و از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما شد. شورایی که همانند بسیاری از نهادهای دیگر تنها جنبه صوری دارد و تا به حال هیچگونه نظارتی بر عملکرد صدا و سیما نداشته و اصولا هیچگونه اختیاری ندارد.

حال این سوال مطرح است که رسانه ملی در قبال سلامت هموطنان خود چه رسالتی قائل است و اصولا کسب درآمد و حتی حیات این رسانه در فضایی دور از توجه به مردم چه اهمیتی خواهد داشت؟ در این خصوص محمد رضوانی متخصص پوست و مو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره صحت علمی تبلیغات داروهای ضد ریزش مو و افزایش رشد مجدد مو گفت: متأسفانه این تبلیغات‌ها با اطمینان ۱۰۰ درصدی رضایت از محصول و جواب دهی آن در حال پخش است؛ این در حالی است که هیچ روش درمانی ۱۰۰ درصدی برای جلوگیری از ریزش مو و رشد دوباره آن نداریم. وی با اشاره به اینکه عدم صحت این قبیل محصولات مورد تأیید بسیاری از مشاوران است، اظهار داشت: این تبلیغات فقط به فکر منابع مالی خود هستند و مردم را گمراه می‌کنند.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.