دوشنبه, 30 ارديبهشت 1398
کد خبر: 10698
تلاش صدا و سیما برای برنده کردن یک برنامه

به چه قیمتی برنده باش؟!

آوینی فیلم: تعداد زیادی از مخاطبان از رای بدون اطلاع خود به «برنده باش» خبر داده اند و ظاهرا پیامک هایی برای آنها مبنی برای اینکه در جشنواره صدا و سیما به «برنده باش» رای داده اند ارسال شده در حالی که تعدادی از آنها اصلا در این نظرسنجی شرکت نکرده اند.
آوینی فیلم

آوینی فیلم: در حالی که ‏در نظرسنجی برترین‌های صداوسیما تا دیروز ⁧ نود⁩ در رتبه اول بوده، به یکیاره در ساعات گذشته «برنده باش» از این برنامه پیشی گرفته. این اتفاق درحالی است که تعداد زیادی از مخاطبان از رای بدون اطلاع آنها به «برنده باش» خبر داده اند و ظاهرا پیامک هایی برای آنها مبنی برای اینکه در جشنواره صدا و سیما به «برنده باش» رای داده اند ارسال شده در حالی که تعدادی از آنها اصلا در این نظرسنجی شرکت نکرده اند.

به گزارش رسیده، در ساعات گذشته صدها توییت در اعتراض به این اتفاق منتشر شده. اتفاقی که در صورت اثبات می تواند ضربه‌ای بزرگ به اعتبار نظرسنجی مردمی صدا و سیما باشد.

همچنین کاربران در فضای مجازی با انتشار پیامک زیر از اینکه اطلاعات آنها به صورت ناخواسته در دسترس برخی قرار گرفته و مورد سوءاستفاده قرار گرفته است، ابراز نارضایتی و عصبانیت کردند.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.